Produits
nieuw

s-serie

Vanaf € 1.499,99

i-serie

Vanaf € 899,00

900-serie

Vanaf € 649,99

e-serie

Vanaf € 499,99

600-serie

Vanaf € 349,99

nieuw

m-serie

Vanaf € 699,99

200-serie

Vanaf € 229,99

300-serie

Vanaf € 349,99

nieuw

t-serie

Komt binnenkort

Retouren


iRobot online-winkel - Alleen retouren


Alle producten moeten in goede staat worden geretourneerd, in originele dozen (indien mogelijk) en met alle accessoires om volledig krediet te garanderen.


Hieronder staan ​​de stappen om een ​​product te retourneren:

  1. Bel 1.800.727.9077 om instructies voor het retourneren te ontvangen.
  2. Pak het product zo mogelijk in de originele verpakking in.
  3. Plaats het onderste gedeelte van de originele pakbon bij het product. Bewaar het bovenste deel van de pakbon voor uw eigen administratie. Als u uw pakbon niet kunt verzenden, moet u het ordernummer, de factuurnaam en het adres bij het product vermelden.
  4. Alle kosten voor retourzending moeten vooraf betaald zijn. We kunnen geen rembourszendingen accepteren.
  5. Ter bescherming raden we u aan UPS of Verzekerde pakketpost te gebruiken voor uw retourzending.
  6. Bewaar het trackingnummer voor retouren van het pakket dat u retourneert, om te controleren of het pakket is teruggestuurd naar het magazijn.
  7. U kunt binnen 30 dagen na ontvangst van uw geretourneerde product een terugbetaling verwachten via dezelfde betaalmethode die oorspronkelijk werd gebruikt voor aankoop. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

Regels en beperkingen voor retourneren

  • Alle producten moeten in goede staat worden geretourneerd, in originele dozen (indien mogelijk) en met alle accessoires om volledig krediet te garanderen.
  • U moet het retourformulier of het onderste gedeelte van de originele pakbon meesturen. Zorg dat u kopieën bewaart voor uw eigen administratie.
  • Kosten voor geschenkverpakkingen en andere kosten worden niet terugbetaald.
  • We accepteren geen remboursbetaling of facturering door derden voor geretourneerde goederen.
  • Neem in geval van transportschade contact op met de vervoerder of onze klantenservice op 1.800.727.9077.
  • U kunt binnen 30 dagen na ontvangst van uw geretourneerde product een terugbetaling verwachten via dezelfde betaalmethode die oorspronkelijk werd gebruikt voor aankoop. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

Beschadigde of defecte producten

  • Als u een beschadigd of defect product ontvangt, moet u binnen 30 dagen na aflevering contact opnemen met een medewerker van de klantenservice op 1.800.727.9077. Geef de medewerker uw ordernummer, productnummer en volgnummer van uw originele bevestigingsmail. De medewerker heeft ook uw e-mailadres en telefoonnummer nodig.
  • iRobot.com doet er alles aan om u te helpen bij uw retourzending. Als u geen contact opneemt met de klantenservice, bent u verantwoordelijk voor alle verzendkosten.
  • Als de doos ernstig beschadigd is, moet u onmiddellijk contact opnemen met een medewerker van de klantenservice op 1.800.727.9077. Houd uw ordernummer bij de hand wanneer u contact opneemt met de klantenservice.

Garanties

  • Beperkte garantie van iRobot robotstofzuiger
    iRobot gelooft in al haar producten en staat er garant voor. Daarom komen alle robots die zijn gekocht via onze online winkel standaard met een niet goed, geld terug-garantie van 30 dagen. Daarnaast bieden we een beperkte garantie op al onze producten. Hier volgt in het kort hoe het werkt:
  • Hoe lang is de beperkte garantie geldig?
    Robots uit de Roomba, Scooba, Braava, Mirra en Looj serie hebben een beperkte garantie van één jaar op enkel onderdelen, inclusief de accu. Alle Mirra robots hebben een beperkte garantie van één jaar op enkel onderdelen. Gereviseerde robots hebben een beperkte garantie van 90 dagen voor enkel onderdelen, inclusief de accu. Alle beperkte garanties beginnen op de datum van aankoop. Klik hier voor volledige informatie over uw beperkte garantie.
  • Is de beperkte garantie afhankelijk van waar ik mijn reinigingsrobot heb gekocht?
    Ja, de beperkte garantie is alleen geldig voor producten die zijn gekocht via geautoriseerde wederverkopers en die worden gebruikt in Noord-Amerika. Als u via een ongeautoriseerde wederverkoper koopt of een product buiten Noord-Amerika gebruikt, vervallen automatisch de 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie en de beperkte garantie. Voor dekking onder de beperkte garantie is een bewijs van aankoop vereist.
  • Moet ik mijn robot registreren om de beperkte garantie te activeren?
    Ja. Het serienummer van uw robot moet geregistreerd zijn voor dekking onder de beperkte garantie. Registreer nu uw robot of bel ons om te registreren op 1.877.855.8593.
  • Is de beperkte garantie overdraagbaar met een aankoopbewijs?
    Nee, de beperkte garantie van iRobot is niet overdraagbaar. Nadat u uw robot heeft geregistreerd, bent u de enige die gedurende de duur van de beperkte garantie service onder de beperkte garantie kan aanvragen.
  • Wat wordt gedekt?
    De beperkte garantie van iRobot dekt fabricagefouten in materialen en vakmanschap die zich kunnen voordoen tijdens normaal gebruik van uw robot. Verbruiksonderdelen, zoals penselen en filters, vallen hier niet onder. Defecten als gevolg van onjuist onderhoud, ongeoorloofde reparaties of het niet naleven van de gebruiksaanwijzingen zijn slechts enkele van de items die niet zijn gedekt. De beperkte garantie vervalt bij schade veroorzaakt door het gebruik van accessoires en onderdelen, inclusief accu's, die niet door iRobot zijn vervaardigd. Klik hier voor volledige informatie over uw beperkte garantie.
  • Wat gebeurt er als ik naar het buitenland verhuis? Is mijn beperkte garantie dan nog steeds geldig?
    Nee, als het product buiten Noord-Amerika wordt gebruikt, vervallen zowel de 30 dagen geld-terug-garantie als de beperkte garantie.
  • Als iets breekt dat onder de dekking valt, hoe zorg ik dan voor de reparatie?
    Neem in dat geval contact met ons op om uw probleem en de volgende stappen te bepalen. De retourzending moet zijn goedgekeurd. Voor vervangende onderdelen en producten geldt de resterende originele beperkte garantie, of zestig (60) dagen, afhankelijk van wat langer is. Alle vervangen onderdelen en producten worden eigendom van iRobot Corporation en moeten worden geretourneerd naar iRobot. Voor informatie over de beperkte garantie, ondersteuning of andere informatie kunt u ons e-mailen of bellen op 1.877.855.8593.
  • Hoe kan ik contact opnemen met iRobot om een ​​beperkte garantie te krijgen?
    iRobot biedt geweldige ondersteuning voor al onze producten. We weten hoe we onze robots blij houden (en hoe we ze moeten repareren bij problemen). Onze vriendelijke servicevertegenwoordigers zijn altijd bereikbaar, per telefoon of computer.
    Bel gratis: 1.877.855.8593
    Technische ondersteuning en servicevertegenwoordigers zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9:00 tot 21:00 uur (ET) en op zaterdag en zondag van 9:00 tot 18:00 uur (ET).

Verzendwijzen en -kosten


Afhankelijk van de product(en) die u op iRobot.com koopt en de locatie waar de producten worden geleverd, zijn er verschillende verzendwijzen beschikbaar. Elke verzendwijze heeft zijn eigen beperkingen en kosten die op uw bestelling worden toegepast.


Bij het afrekenen wordt u gevraagd om een verzendwijze voor uw product(en) te kiezen. (Houd er rekening mee dat voor sommige producten slechts één verzendwijze beschikbaar is.) De verzendkosten zijn afhankelijk van de artikelen in uw bestelling, de bestemming van uw bestelling en de verzendwijze die u selecteert. Uw totale verzendkosten worden automatisch berekend tijdens het afrekenen voordat uw bestelling wordt voltooid.


De verzendkosten voor bestellingen op deze site zijn gebaseerd op het gewicht van de totale bestelling. Een bestelling die meerdere producten bevat, ontvangt meestal een volumeverzendkorting en daarom kunnen uw totale verzend- en administratiekosten lager zijn dan de som van de afzonderlijke verzendkosten die in uw winkelwagentje worden weergegeven. U ziet de totale verzendkosten voor uw bestelling tijdens het afrekenen.


Over het algemeen heeft u de mogelijkheid uw verzendwijze te upgraden voor een snellere levering (zoals Tweede dag of Express-levering). Als u de verzendwijze upgradet, moeten bestellingen voor de volgende werkdag uiterlijk zijn ontvangen om 13:00 uur EST en bestellingen voor 2e werkdag moeten uiterlijk zijn ontvangen om 12:00 uur EST, anders kan uw bestelling niet worden verwerkt tot de volgende werkdag. Werkdagen zijn van maandag tot vrijdag, met uitzondering van federale feestdagen in de Verenigde Staten.


We bieden de volgende handige leveringsopties:


48 aaneengesloten Verenigde Staten

  • Grond, normaal 3-6 werkdagen
    De meeste artikelen kunnen naar de 48 aaneengesloten Verenigde Staten worden verzonden via Grond-levering. U kunt uw bestelling binnen 3-6 volledige werkdagen verwachten. Werkdagen zijn van maandag tot vrijdag, met uitzondering van federale feestdagen in de Verenigde Staten.

    De verzendkosten voor bestellingen op deze site zijn gebaseerd op het gewicht van de totale bestelling. Een bestelling die meerdere producten bevat, ontvangt meestal een volumeverzendkorting en daarom kunnen uw totale verzend- en administratiekosten lager zijn dan de som van de afzonderlijke verzendkosten die in uw winkelwagentje worden weergegeven. U ziet de totale verzendkosten voor uw bestelling tijdens het afrekenen.
  • Tweede dag, normaal 2-3 werkdagen
    De meeste artikelen kunnen naar de 48 aaneengesloten Verenigde Staten worden verzonden via Tweede dag-levering. Uw bestelling kan alleen met de Tweede dag-levering worden verwerkt als u de bestelling plaatst vóór 12:00 uur EST (Eastern Standard Time). U kunt uw bestelling binnen 2-3 volledige werkdagen verwachten. Werkdagen zijn van maandag tot vrijdag, met uitzondering van federale feestdagen in de Verenigde Staten.

    De verzendkosten voor bestellingen op deze site zijn gebaseerd op het gewicht van de totale bestelling. Een bestelling die meerdere producten bevat, ontvangt meestal een volumeverzendkorting en daarom kunnen uw totale verzend- en administratiekosten lager zijn dan de som van de afzonderlijke verzendkosten die in uw winkelwagentje worden weergegeven. U ziet de totale verzendkosten voor uw bestelling tijdens het afrekenen. iRobot behoudt zich het recht voor om de verzendwijze, grond of lucht, waarmee uw goederen naar uw bestemming worden verzonden, te selecteren op of vóór het tijdstip waarop de verwachte levering zou plaatsvinden - 2-3 werkdagen.
  • Express, normaal 1-2 werkdagen
    De meeste artikelen kunnen naar de 48 aaneengesloten Verenigde Staten worden verzonden via Express-levering. Uw bestelling kan alleen met de Express-levering worden verwerkt als u de bestelling plaatst vóór 13:00 uur EST (Eastern Standard Time). U kunt uw bestelling verwachten binnen 1-2 volledige werkdagen nadat uw bestelling is verwerkt. Werkdagen zijn van maandag tot vrijdag, met uitzondering van federale feestdagen in de Verenigde Staten.

    De verzendkosten voor bestellingen op deze site zijn gebaseerd op het gewicht van de totale bestelling. Een bestelling die meerdere producten bevat, ontvangt meestal een volumeverzendkorting en daarom kunnen uw totale verzend- en administratiekosten lager zijn dan de som van de afzonderlijke verzendkosten die in uw winkelwagentje worden weergegeven. U ziet de totale verzendkosten voor uw bestelling tijdens het afrekenen.

Alaska of Hawaï

  • Grond, normaal 6-10 werkdagen
    De meeste producten kunnen naar Alaska en Hawaï worden verzonden via Economy Grond-levering. U kunt uw bestelling binnen 6-10 volledige werkdagen verwachten. Werkdagen zijn van maandag tot vrijdag, met uitzondering van federale feestdagen in de Verenigde Staten.

    De verzendkosten voor bestellingen op deze site zijn gebaseerd op het gewicht van de totale bestelling. Een bestelling die meerdere producten bevat, ontvangt meestal een volumeverzendkorting en daarom kunnen uw totale verzend- en administratiekosten lager zijn dan de som van de afzonderlijke verzendkosten die in uw winkelwagentje worden weergegeven. U ziet de totale verzendkosten voor uw bestelling tijdens het afrekenen.
  • Tweede dag, normaal 2-3 werkdagen
    De meeste producten kunnen naar Alaska en Hawaï worden verzonden via Tweede dag-levering. Uw bestelling kan alleen met de Tweede dag-levering worden verwerkt als u de bestelling plaatst vóór 12:00 uur EST (Eastern Standard Time). U kunt uw bestelling binnen 2-3 volledige werkdagen verwachten. Werkdagen zijn van maandag tot vrijdag, met uitzondering van federale feestdagen in de Verenigde Staten.

    De verzendkosten voor bestellingen op deze site zijn gebaseerd op het gewicht van de totale bestelling. Een bestelling die meerdere producten bevat, ontvangt meestal een volumeverzendkorting en daarom kunnen uw totale verzend- en administratiekosten lager zijn dan de som van de afzonderlijke verzendkosten die in uw winkelwagentje worden weergegeven. U ziet de totale verzendkosten voor uw bestelling tijdens het afrekenen.

Postbussen

  • UPS-levering (3-6 werkdagen)
    De meeste producten kunnen worden verzonden via UPS, maar er zijn enkele beperkingen van toepassing. U kunt de levering binnen 3-6 volledige werkdagen verwachten. Werkdagen zijn van maandag tot vrijdag, met uitzondering van federale feestdagen in de Verenigde Staten.

    De volgende producten kunnen op dit moment niet worden verzonden naar postbussen: producten zwaarder dan 30-robotstofzuigekg, vrachtartikelen en brandbare producten.

Postbussen in Alaska of Hawaï

  • USPS Priority, normaal 3-8 werkdagen
    De meeste producten kunnen worden verzonden via USPS Priority-levering, maar er zijn enkele beperkingen van toepassing. U kunt de levering binnen 3-8 volledige werkdagen verwachten. Werkdagen zijn van maandag tot vrijdag, met uitzondering van federale feestdagen in de Verenigde Staten.

    De volgende producten kunnen op dit moment niet worden verzonden naar postbussen: producten zwaarder dan 30-robotstofzuigekg, vrachtartikelen en brandbare producten.

Militaire APO/FPO-adressen

  • USPS Priority, normaal 3-8 werkdagen
  • Het kan tot 30-robotstofzuigedagen duren om te bezorgen op APO/FPO-adressen.

    De meeste producten kunnen worden verzonden via USPS Priority-levering, maar er zijn enkele beperkingen van toepassing. U kunt de levering binnen 3-8 volledige werkdagen verwachten. Werkdagen zijn van maandag tot vrijdag, met uitzondering van federale feestdagen in de Verenigde Staten.

    De volgende producten kunnen op dit moment niet via Amerikaanse postdiensten worden verzonden: producten zwaarder dan 30-robotstofzuigekg, vrachtartikelen en brandbare producten.

Amerikaanse gebieden, waaronder de Amerikaanse Maagdeneilanden en Puerto Rico

  • USPS Priority, normaal 3-8 werkdagen
    De meeste producten kunnen worden verzonden via USPS Priority-levering, maar er zijn enkele beperkingen van toepassing. U kunt de levering binnen 3-8 volledige werkdagen verwachten. Werkdagen zijn van maandag tot vrijdag, met uitzondering van federale feestdagen in de Verenigde Staten.

    De volgende producten kunnen op dit moment niet via Amerikaanse postdiensten worden verzonden: producten zwaarder dan 30-robotstofzuigekg, vrachtartikelen en brandbare producten.

Canada

  • LandMark, normaal 2-6 werkdagen
    De meeste producten kunnen via Landmark Grond-levering naar locaties in Canada worden verzonden. U kunt uw bestelling binnen 2-6 werkdagen verwachten zodra het pakket de grens overgaat. Werkdagen zijn van maandag tot vrijdag, met uitzondering van federale feestdagen in de Verenigde Staten en Canada.
  • DHL Express-luchtlevering normaal 1-2 werkdagen
    De meeste producten kunnen via DHL Express-luchtlevering naar locaties in Canada worden verzonden. U kunt uw bestelling binnen 1-2 werkdagen verwachten zodra het pakket de grens overgaat. Werkdagen zijn van maandag tot vrijdag, met uitzondering van federale feestdagen in de Verenigde Staten en Canada.